Vahvistuksia Novartin kaupallisessa organisaatiossa

Novartin kaupallinen organisaatio on saanut vahvistuksia myynnin, jälkimarkkinoinnin ja kehitystyön saralla.

Novartin yritysmyynnin myyntitiimin uutena myyntipäällikkönä on aloittanut elokuun alussa Petri Syrjälä. Hän siirtyi Novartille Parma Oy:lta ja työhistoriansa myötä Petrillä on pitkä ja monipuolinen kokemus vastuullisista myynnin tehtävistä.

”Odotan mielenkiinnolla uusia kohtaamisia asiakkaiden kanssa. Tavoitteenamme Novartilla on parantaa entisestään asiakaspalvelukenttää. Odotan myös sitä, että pääsen edelleen kehittämään Novartin vahvaa brändiä ja toimintaa sen ympärillä”, Syrjälä kertoo.

Syrjälä on tullut vahvistukseksi nyt kolmihenkiseen yritysmyynnin myyntipäällikkötiimiin, jonka vastuualueita tarkennetaan syksyn mittaan.

Tuomas Lappalainen on aloittanut elokuun puolivälissä Novartin jälkimarkkinointipäällikkönä, keskittyen yritysasiakkuuksiin. Hänen toimenkuvaansa kuuluu asiakasprosessien kehittäminen ja asiakaskohtaisten asioiden hoitaminen. Lappalainen on työskennellyt aiemmin jälkimarkkinointitehtävien parissa Ahlsell Oy:ssa.

”Olen tuntenut itseni todella tervetulleeksi. Novartilla kiinnosti erityisesti alan pitkä historia ja markkinajohtajuus. Tästä tulee varmasti mielenkiintoinen kokonaisuus. Jälkimarkkinointi ja siihen liittyvät asiat voivat parhaimmillaan olla asiakassuhdetta vahvistavia asioita, tämä on tavoitteenani”, Lappalainen kertoo.

Sami Niinivaara on aloittanut elokuun alussa Novartin Business Development Managerina. Hänen työnkuvaansa kuuluvat erilaiset kehitysprojektit ja muun muassa uuden asennuksen toiminnanohjausjärjestelmän käyttöönotto. Niinivaaralla on vankka kokemus ICT-alan, asiakkuudenhallinnan ja prosessien kehityksen parista. Hän siirtyi Novartille Cuuma Communicationsilta.

”Olen ilahtunut siitä, kuinka vahvasti pyrimme selkeyttämään ja kehittämään eri toimintamalleja ja järjestelmiä Novartilla. Vaikka tulen ICT-alalta, on ollut mielenkiintoista huomata kuinka paljon yhtäläisyyksiä eri aloilla on, esimerkiksi asiakasviestinnän ja projektinhallinnan parissa”, Niinivaara kertoo.