Tuotepalaute
Kiitos, kun olet valinnut kotimaisen, Nastolassa valmistetun tuotteen.
Novartin tuotteille on myönnetty Avainlippu-merkki osoituksena suomalaisesta työstä. Hankintasi Novartilta työllistää Suomessa myymälöissä eri puolilla maata sekä tehtaallamme Nastolassa.
Mikäli et ole tyytyväinen ostamaasi tuotteeseen tai sen laatuun, sinulla on mahdollisuus tehdä tuotteesta palaute lomakkeemme avulla.
Ohjeet tuotepalautteen tekemiseen
- Tarkista ensin onko tuotteen takuu voimassa. Lisätietoa tuotteidemme takuusta löydät täältä.
- Ota esille tilauskuitti, josta löytyy tärkeää tietoa, kuten ostopäivä, tuotteet, sekä tilausnumero.
- Täytä tuotepalautekaavake mahdollisimman huolellisesti. Näin nopeutat prosessia.
- Liitä aina tuotepalautteeseen mukaan hyvälaatuisia kuvia, joista näkee selvästi tuotteen ja vian. Voit liittää mukaan myös videon.
- Lomakkeen lähettämisen jälkeen asiakaspalvelumme on sinuun yhteydessä ja pyytää lisätietoja tarpeen mukaan.
Tuotepalaute maalatuista ovista
Keittiökaapistojamme testataan olemassa olevien tuotestandardien vaatimuksien mukaan. Verrattuna esimerkiksi laminaattioviin, maalattujen ovien pinnat ovat herkempiä kolhuille, erityisesti ovien reunoissa ja kulmissa. Erilaisten iskujen vuoksi syntyneitä kolhuja ei luokitella takuun piiriin kuuluvaksi tuotevirheeksi. Sen sijaan esimerkiksi maalipinnan epätasainen pinta, mikä on syntynyt tekoprosessin aikana luokitellaan tuotevirheeksi.