Tuotepalaute

Kiitos, että valitsit ajattoman Novart Design -keittiön.

Toimintaamme ohjaavat laaja valikoima, syvällinen design-osaaminen, materiaalien tuntemus ja vahva panostus kestävään suunnitteluun Nobia-konsernin tuella. Lisäksi meitä tukee vahva paikallinen osaaminen – kauppiaamme tuntevat asiakkaansa ja heidän tarpeensa erinomaisesti.

 

Mikäli et ole tyytyväinen ostamaasi tuotteeseen tai sen laatuun, sinulla on mahdollisuus tehdä tuotteesta reklamaatio

Ohjeet tuotteen reklamointiin

  1. Tarkista ensin onko tuotteen takuu voimassa. Lisätietoa tuotteidemme takuusta löydät täältä.
  2. Ota esille tilauskuitti, josta löytyy tärkeää tietoa, kuten ostopäivä, tuotteet, sekä tilausnumero.
  3. Ota tuotteesta hyvälaatuisia kuvia, joista tuote ja mahdollinen vika näkyvät selkeästi. Voit halutessasi ottaa myös videon.
  4. Ole asiasta yhteydessä siihen Novart-myymälään, josta ostit keittiön, tai lähimpään Novart-myymälääsi.
  5. Toimita dokumentit ja muut liitteet liikkeeseen sähköpostitse tai suoraan paikan päälle.

 

Lähin Novart myymäläsi

Yleiskuva, josta voidaan havaita vian sijainti ja lähelle sijoittuvat kodinkoneet, vesipiste yms.

Kuva, jossa tuote on kokonaan näkyvissä ja esimerkiksi oven ja vetimen malli tunnistettavissa.

Lähikuva virheestä, josta on nähtävissä mittasuhteet.

Tuotepalaute maalatuista ovista

Keittiökaapistojamme testataan olemassa olevien tuotestandardien vaatimuksien mukaan. Verrattuna esimerkiksi laminaattioviin, maalattujen ovien pinnat ovat herkempiä kolhuille, erityisesti ovien reunoissa ja kulmissa. Erilaisten iskujen vuoksi syntyneitä kolhuja ei luokitella takuun piiriin kuuluvaksi tuotevirheeksi. Sen sijaan esimerkiksi maalipinnan epätasainen pinta, mikä on syntynyt tekoprosessin aikana luokitellaan tuotevirheeksi.

Esimerkkikuvia maalatun oven tuotepalautteesta

Vasemmalla esimerkki maalatun oven käytössä syntyneestä kulumasta. Oikealla esimerkki maalatun oven tuotevirheestä.